poniedziałek, 11 października 2010

Fall 2010/2011


Dla niektórych nowy rok rozpoczyna się 1 stycznia, kiedy korki od szampanów strzelają ku niebu, a ludzie składają sobie gorace życzenia.
Spytajmy jednak jakiejkolwiek fashionistki, kiedy dla niej rozpoczyna się nowy rok. Ja znam odpowiedź.
Nowy rok, to nowy sezon. Ten szczególny jesienno-zimowy.

A to mój, subiektywny przegląd trendów na najbliższe miesiące. Subiektywny nie tylko ze względu na to, że wybieram ja, kierując się wyłącznie własnym gustem. Dlatego jeszcze subiektywny, że wybieram z myślą o sobie. (Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony elle.com)

1. Burberry Prorsum. Ta marka zainspirowała już większość znanych sieciówek i każda z nas może zaopatrzyć się w kurtkę aviatorkę z wielkim, wełnianym kołnierzem. Drugim hitem są buty za kolano, jednak przy nich trzeba być uważnym i zrezygnować z większych dekoltów, czy mini. Militarne inspiracje, to świetna propozycja dla osób młodych, ceniących wygodę i swobodę stroju.
2. Chloe. Każda dziewczyna w tym sezonie da się uwieść temu kobiecemu, klasycznemu kolorowi. Hasłem przewodnim jesieni jest przecież "camel is the new black". Wełniany płaszcz w wielbłądzim odcieniu, spodnie marchwy albo chociaż karmelowa wielka torba. Jestem szczególnie zachwycona nawiązaniami do lat 70'; proste kroje, opływający kształt i świetnie podkreślone nogi.
3. Marc Jacobs. Ta tajemnica jest już wszystkim znana. Do łask wróciła kobieca sylwetka- klepsydra. Podkreślony biust, rozkloszowana spódnica, kusząca długość midi i fascynacja serialem Mad Men (szczególnie widoczna na pokazach Prady i Louis Vuitton). Ja wybieram propozycję Jacobsa ze względu na cukierkowy look i bardzo dziewczęca wykończenia.

4. Balmain. Bo cokolwiek się nie wydarzy ja pozostaję wierna sobie i rockowym klimatom. Skórzane, czerwone spodnie, to mój absolutny hit i "must have", który pewnie nie będzie szczególnie prosty do upolowania. Do tego żakiet inspirowany wojskami Napoleona.
ps: Wszelkie odmiany czerwieni, a szczególnie ta mocna, ognista, są świetnym pomysłem nie tylko na bazę stroju, ale także dodatki- torby, rękawiczki, szale i buty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz